Snörvel.

Sitter och snörvlar. Har dragit på mig en förkylning. Hoppas att den går över snart.

Sitter och pratar med Isa nu. Fasen vad jag beundrar den flickan. Tänker inte dra upp några detaljer, de som vet om vad som hänt, de vet. Kämpa på gumman! Du klarar det här! Älskar dig! <3

Sitter ensam i Martins - eller jag kanske ska börja skriva vårt? - rum och snörvlar. Han och några kompisar drog iväg och spelade inomhus-beach-volleyboll. Hoppas att de har roligt.

Inatt kom de. Valpisarna! Det blev dock bara tre stycken, vi hade hoppats på några fler. Vid 00.36 kom första valpen =) Det var riktigt häftigt att se måste jag säga! Så söta är de!

Imorgon är det skola igen. Biokemi och Tandanatomi. Måste sätta mig ned med "SVKK"-kursen också och göra klart veckans uppgifter. Måste även lära mig orden i tandanatomin så jag kan läsa texten och faktiskt förstå någonting. Tentan börjar faktiskt komma läskigt nära nu känner jag. Men det ordnar sig säkert. På onsdag slutar vi vid 12 någon gång, och på torsdag och fredag är det fri läsning hemma. Då borde jag hinna med lite saker i alla fall. Mycket mer ansvar nu än förut. Men detta skall jag fixa!

Hoppas alla har det bra där hemma! Jag saknar och älskar er jättemycket! All of you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0