Onsdag-Lördag

Ja. I onsdags bar det av mot Göteborg. Jag, mamma, pappa & brorsan bilade ner. Efter 10 timmar, med stopp, var vi framme. Skoj och se min älskling igen. :) Resan gick faktiskt bra, tycker jag. Var dock väldigt trött när vi var framme, hade varit vaken sedan sju, och var framme sju. Vi var dock uppe till ca. 00.00. Mamma och pappa satt ute med Kent och Lena, medan Emil, jag och Martin satt inomhus.

På torsdagen hade vi planerat att åka ut till Tjörn en sväng. Sagt och gjort. Vid 1-tiden tog vi vårt pick och pack och for ut mot Tjörn. Jag, Lena och Martin i en bil - jag körandes - och pappa, mamma och brorsan i en annan bil - pappa körandes. Det gick bra faktiskt, och vi var väl framme vid 2 någon gång, efter att ha stannat och handlat lite mat - grillat. Väl framme så spanade vi in havet lite, utsikten. Otroligt fint! Vilket ställe. Vi spelade även bocket, och tennis. Tennisen var bäst ! tihi . Sedan hämtade pappa oss - Emil, Martin och mig - för att det var mat. Så vi käkade, tog bort allt och åkte sedan hem vid 8-snåret. Det var för övrigt grymt bra väder ute på Tjörn. hihi.

Igår fort vi till min blivande skola. Det såg ut som en vårdcentral inuti, och jag lovar, det luktade som så också, eller som hos folktandvården. Men det blir nog bra. Det tar ungefär en halvtimme med spårvagn dit ut, och det är man ju van. Slipper åtminstone byta spårvagn osv. Är redan nervös för första dagen. . . Nu är man stor. =/ . Efter besöket där åkte vi till Domkyrkan och hoppade av där. Vi gick sedan till Donken och käkade lite. Sedan bar det av mot Nordstan där det handlades lite. Innan Nordstan inköpte min bror en ny telefon - den jäveln. (haha). Min telefon, som jag köpte, var en vecka gammal när den lämnades in för service, det är grejer det. . *väntar förgäves* . I Nordstan köpte jag ett par jeans på H&M, vilka jag verkligen tyckte om. När vi kom hem visade det sig dock att ena fickan verkligen inte fungerade som en ficka . . . Helt uppriven ! Så det blir till att byta ut dom! Eller få tillbaka pengar. *Typiskt* . Senare på kvällen köpte vi pizza på Palermo och det blev tv-tittande med Kent och mamma och pappa. Sovdags sedan. . .

Och idag . . . Då for dom hem :( Det var inge roligt! Mamma & jag grät. :( Varför ska livet vara så orättvist ? Varför kan jag inte få flytta skolan till Mittuniversitet ? Typiskt. Kommer sakna dom så ! . Men, hem kommer jag ju absolut, så är det ju bara ! Jag vet bara inte när än :( . Saknar alla redan . . .

Har även passat Therese idag.

Familjerna och vännerna, och Martin, betyder verkligen mest för mig ! <3
Mamma, du är något speciellt ! *Loove u*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0