James Blunt

image2
You're beautiful

Sitter och lyssnar på James Blunt.
Det får mig att tänka på Malin.
James Blunt är Malin så det sjunger om det.
Hoppas allt ordnar sig!
Önskar jag kunde vara där som stöd.
Förstår att det absolut inte är varken lätt eller kul.
Jag vet ingen orsak än, men det spelar ingen roll.
Men dock, tro mig, hon har det bra där hon är nu.
Jag lovar dig.
Älskar dig! <3

Ja. Här sitter jag som sagt. Lyssnar på musik. Jag har pluggat idag. Tandanatomi för hela slanten. Nu har jag nog nästan lärt mig 12 tänder tror jag. Då var det bara 20 kvar då. Hur ska detta gå?
Har även suttit vid datorn och sett på TV ikväll. Sett på Babben faktiskt. Jag tycker det programmet är bra. Någon som håller med eller är jag helt från vettet?
Jag börjar bli trött på att inte göra någonting vettigt av helgerna. Jag är sjukt trött på ditt X-box! Om det inte vore så att det var så dyrt med ett sådant spel så skulle jag banne mig göra sönder det! Det lovar jag.
Fortsätter det såhär, att jag ber dig göra saker för att du är hemma och du inte gör det, så vet jag nog inte om det här kommer fungera faktiskt. Det kanske låter taskigt, men det är så jag känner.

Onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Plugg, plugg och åter plugg. Imorgon blir det till att repetera biokemin och försöka få in några nya tänder i skallen.
Ringde min mor idag. Det var ett givande samtal, som alltid. Min älskade mor.

Förra lördagen skulle vår älskade Dick ha fyllt 54 år om jag har räknat rätt.
Det fanns och kommer nog heller aldrig finnas någon lika godhjärtad som honom.
Mer pallar jag inte att skriva, då kommer tårarna.
Rest In Peace

Nu är en av mina hembiljetter bokade. 21 december anländer jag till älskade Timrå igen.
Borta bra men hemma är tamejfan bäst!

Saknar alla där hemma! Älskar er! / Er Ida


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va du är gullig Ida!
Älskar dig så hiimla mkt!
Jag har också börjar lyssna på james blunt i veckan. Mystiskt. Vi är tvillingsjälar så det bara stänker om de! :D
Saaknaar dig stuump!!

2007-10-05 @ 17:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0