Helgens gång.

Helgens bravader kan sammanfattas väldigt kort faktiskt.
Kom "hem" efter skolan i fredags, åt, såg på tv, somnade ganska tidigt.
Igår slöades det hemma, framför tvn. Såg repriserna av Top Model 8 under dagen. Senare på kvällen blev det Sverige-Danmark. Käkade godis, vilket inte är speciellt bra . . .
Idag har det inte heller hänt särskilt mycket. Hade tänkt gå en promenad, men jag har ingen nyckel och Martin är på match. Hur gör djur? Vad gör jag då då? Får väl sitta hemma här då. Har startat diskmaskinen i alla fall, så lite nytta har man allt gjort. Måste ta mig i kragen och fixa ett 3-månaders spårvagnskort med, annars blir detta en väldigt dyr historia. Jaja. Vi får se hur det blir. Skulle vara skönt med en långpromenad i alla fall, med musik i öronen.

Imorgon är det skola igen. 10-16. Börjar "på riktigt" nu med ämnen som Biokemi och Anatomi. Första oktober har jag min första Tentamen vad jag vet. Längtar inte precis. För att tillägga så har vi två tentor samma vecka!

Hoppas alla haft en underbar helg i alla fall. På återseende -
~Ida~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0