Spikat

Lite ny, färsk info:

I veckan har jag haft mina två första tentor. Kändes faktiskt bra. Igår fick vi reda på resultatet av den vi hade i måndags. Jag fick 25 av 25 möjliga. Spikad alltså! Jag blev överlycklig! :) Inte så konstigt att det kändes asbra när jag hade lämnat in den. Den gick förövrigt på mindre än en halvtimme för nästan hela klassen. Den tentan vi hade igår var nog lite klurigare. Skrivdelen var lättare än jag trodde i och för sig, men jag är jätteosäker på om jag har rätt på tänderna som vi skulle identifiera. Men jag hoppas jag klarade den! Det skulle vara skönt att slippa tänka på en ev. omtenta.

Jag ska göra min praktik hemma i Timrå v.50, så då kommer jag hem! :) Då blir det fest hoppas jag! Ska se till att boka mina biljetter innan de blir för dyra :) Kommer även vara hemma en extra vecka i jul för att de kommer flytta en redovisning, vilket är asbra! Kommer bli asnajs!

Den andra november ska jag vaccineras. Det ser jag inte fram emot. De ska spruta in något i armen och sen ska man tillbaka efter tre dagar och kolla. Sedan ska man vaccineras. Usch säger jag bara. Men det får väl gå. Det är ju gratis så man får väl passa på. En vaccination är nog inte billig.

Förövrigt har jag en stark dragning till shopping just nu. Men jag har inte så mycket pengar. Skulle vilja ha ett par nya jeans, några nya skor och min mascara är typ slut. Katastrof. Men det får väl bli en annan gång antar jag. Om jag inte åker in till Nordstan i helgen kanske. Får se om jag kan få med mig min gameoholic. Är förvrigt sugen på ett glas vitt vin. Haha. Skulle även vilja köpa de nya flourtabletterna med lakritssmak, dom verkar käcka faktiskt. Får kanske ta mig en liten funderare trots allt.

image2

Imorgon fyller älskade Mempis 19 år, grattis grattis! =D

That's all folks! Ikväll är det förövrigt fredagsfinal på Idol, missa inte det! ;P / Ida


Kommentarer
Postat av: Malin

Shiiit va du är duktig!!! :D
Du kommer fixa att bli tandläkare hur lätt som helst! :D Glad för din skull! :D
Åh va kuul de blir när du kommer hem! :D
Älskar diig!!!
//Din Malin

2007-10-05 @ 17:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0