Sanny Lindström

En klar favorit!

- Det var befogat att de buade, sa Lindström. Hade jag inte kunnat spela mer hade jag fan gått upp och ställt mig med dem och buat, så dåliga var vi.

Detta sa Sanny efter gårdagens (lördagen den 6/10) match mot Skellefteå. Efter att ha blivit knockad tände han verkligen till - han är sig lik! Han talar om klacken i detta citat. :) Han tände till och kom tillbaka och förmodligen räddade han poäng. I början av tredje perioden kom han tillbaka efter sin knock och satte reduceringen 1-2. Matchen kunde sedan avgöras i Sudden Death med ett slutresultat som lydde: 3-2. 2 Härliga Poäng!

Längtar till jag kan gå och kolla på en Timrå-match! Är lite sugen faktiskt! Någon som hänger med när jag kommer hem?


Kommentarer
Postat av: Maalin

Jaag ska meed!!

2007-10-13 @ 11:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0