Lugn helg

Ja, i helgen har det väl inte hänt överdrivet mycket. Har mest sovit och latat mig känns det som. Var hem till Anna och Christer igår och åt middag. Gott som attan var det. Och så var vi in en sväng till staden.

Idag har vi städat rummet faktiskt, så nu kan man gå här igen (A) haha.

Har inte så jättemycket att berätta om faktiskt, tyvärr.

Kan säga att jag kanske, kanske får jobba på Folktandvården i Timrå till sommaren. De har ju, som jag hittat i alla fall, endast 2 tandhygienister där. Jag är i och för sig inte klar som tandhygienist efter ett år men ändå. Fasen vad jag vill bli tandläkare, det låter mycket bättre :P Men men, tandhygnienist är säkert inte så dåligt det heller. Det är en utbildning i alla fall :) Och jag är bara 22 när jag är klar, vad finns det som hindrar mig från att läsa upp mina tre betyg och söka till tandläkare också? :) . Min tandläkare är ju både tandhygienist, tandtekniker och tandläkare. Så då ska jag väl kunna bli tandhygienist och tandläkare också? :P . haha

Har i alla fall bokat mina biljetter nu till v.50 så den 8:e december blire party! ;) . Då kommer jag hem! :D

Ja det var väl det hela! Saknar alla där hemma måste jag tillägga! Saknaden är enorm! Älskar er ! / Er Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0