Histologi

= Vävnadslära.
DET har jag åtminstone lärt mig. Jag har tenta på tisdag, bra va? Så nu vet ni vad jag ska hitta på i helgen i alla fall. Plugga histologi! Usch. Men det måste göras . . .

Annars har det verkligen inte hänt mycket under veckan. Bara varit skola. Har haft grupparbeten och shit, hatar grupparbeten. Men har fått jobba med Jennifer i alla fall, tur det! Kanontjej!

Hoppas alla andra ska göra något roligare i helgen än vad jag ska göra! Plomman ska till Polen i alla fall :) Dit hade jag också velat åka, till Krakow :)

Har inte hänt så mycket som sagt, så finns egentligen inte så mycket att säga.
Jag borde egentligen sitta och plugga nu, men jag har faktiskt ingen ork. Jag har skjutit upp detta hela veckan nu, det är inge bra. Vilket innebär att det blir ännu mer plugg i helgen bara för det!

Hoppas jag kan få sova inatt! Börjar bli jävligt trött på att inte få sova på nätterna! Skärpning!

Tjilevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0