Oral Mikrobiologi

Det var banne mig en svår tenta. Hoppas jag klarade den...

Tentadag idag alltså. Sedan omotiverat grupparbete inom Preklinisk Profylaktik.
Hem.
Lirade Guitar Hero.
Mat.
Dator.

Och här sitter jag nu, på övervåningen i förhållande till källaren, och försöker få lite lugn och ro. Har nyss surplat i mig en kaffedrink, tack Lena. (: Varför åkte jag inte till Carro för? Sova tidigt kommer jag ju inte få göra i alla fall på grund av allt folk. Och ingen myskväll blev det heller . . .

Imorgon är det två veckor kvar!! Längtar! (: Har ringt alldeles för lite känner jag. Har dåligt samvete...

See you in two weeks!

Till veckan, på onsdag närmare bestämt, ska vi börja peta i varandras munnar! Polering tror jag det är som är på tapeten! Jippie yay!! =D

Kisses

Ett friskt tandkött blöder aldrig

"People are stupid and just want to be loved. That's the only reason anyone does anything." -Dr. Miranda Bailey

Jul på Liseberg. Någon? Förstå att jag måste åka dit!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0