"Me don't like"

Igår var Martin och jag uppe hos Kalle, där även Carro (Kalles flickvän) och Emil och Sahra (Emils girl) var. Carro, jag och Sahra satte oss och spelade neger och president, längesen or what? Kul var det :) Ägde! Haha. Käkade godis med, fy på mig. Men det var så gott. :) Gick hem vid elva för att Kalle skulle sova, eftersom han skulle upp och jobba idag. Men det var en trevlig kväll ändå :)

Är inne i en "tänka-för-mycket"-period. Ingen aning om varför, det bara är så. Jobbigt är det, för jag känner mig deprimerad emellanåt. Är också inne i en "tycker-inte-om-mig-själv"-period, vilket var väldigt längesen jag var inne i senast, men nu har det kommit tillbaka. Det är illa. Vill inte gå runt och tänka så.

I alla fall. Jag tänker alldeles för mycket. Gammal skit mest. Typ på dom. Kan nog räkna upp minst fyra pers:
P-a, J-a, S-e & M-i. Finns nog fler, men just dessa. I just can't stand them. Inte ens att höra namnet. USCH! Speciellt P-a och J-a. Undra hur jag klarar av dig egentligen? Det borde inte heller gå. Men nu är det så att kärleken är blind. Det är bevisat. Hoppas du njöt av att krama henne.

Och så var det det att jag inte tycker om mig själv för tillfället. Som sagt, jättelängesedan sist som jag kände så, men nu är det så igen. Hatar att gå iväg till olika saker, där man måste "vara fin". Exempelvis skolan. Just nu: Skitjobbigt. Då måste man gå runt i jeans - som förövrigt inte alls blir större - och i någon snygg tröja (känns det som), som bara krymper. Usch! Vill kunna gå runt i t-shirts som förr. En t-shirt nu är asjobbigt att gå runt i, bara för det känns så himla obekvämt. Det är mest vikten just nu. Har aldrig vägt såhär mycket i hela mitt liv, och det gör ont i mig. Hur fan ska jag lyckas gå ner?? Hjääälp mig! Jag är allvarlig när jag säger att jag skulle vilja gå ned ca 10 kg. Nu vill jag inte höra "men du är inte tjock", näe jag har inte sagt att jag är det, men jag känner mig tjock och vill gå ner i vikt för min egen skull. Bara för min egen skull. Skiter egentligen i vad alla andra tycker, för jag vet att alla mina kompisar, klasskamrater, min pojkvän osv tycker om mig precis som jag är! Och jag tycker om mig själv i vanliga fall också, men nu känner jag att det börjar gå för långt. Så, jag kan ju försöka börja med att gå ned 1 kg. *garv*. Nej, men seriöst. Det är allvar. Och jag vet inte hur jag ska bära mig åt.

Vill ha egen lägenhet! Känner att det skulle vara så jävla skönt att ha eget! Jobbigt på alla sätt och vis egentligen, men oj vad skönt! Inreda mitt lilla egna place, ha kompisar översovandes - som Jennifer som bor i Trollhättan - osv. Ha egna myskvällar med polarna. Det kan jag inte ha nu, nu får jag åka runt till alla andra. Well well. Kanske hittar jag en lägenhet en dag? Jag söker febrilt just nu. Vet inte hur många lägenheter jag satt upp intresseanmälan på, men det verkar inte nappa någonstans, så det ser väldigt mörkt ut.
      Nu får ni inte tro att det är skit där jag bor just nu! Så är det inte! Men det skulle verkligen vara skönt med sitt eget. :)


Imorgon borde mina böcker komma. Då ska jag slänga ut 600 kronor på dessa. Och så måste jag ta ut pengar till Kent och Lena. Har inte börjat med mina julklappar än heller. :( Vet inte vad jag ska köpa, någon som har någon bra idé? Skulle vilja ha nya kläder också.


Imorgon ska jag till Linn förhoppningsvis. Lite klasskompisar och annat folk kommer dit för att baka och jag hoppas det blir lyckat och att jag pallrar mig dit. Då kommer jag ju äta ännu mer godsaker!? I alla fall. Och nästa helg är det Julfest på munhålan, med pepparkakor, Jäger m.m. Det ser jag fram emot! Hoppas Jennifer också hänger med, det skulle vara skitkul verkligen! :D Och så har Martin lovat att hänga med mig till Jul på Liseberg :) Så nu hoppas jag att han gör det också. Det börjar bli lite ont om tid till allting. Det är ju mindre än två veckor kvar till jag åker hem nu. Det känns lite konstigt, men det ska bli skönt! Var längesen jag packade nu, så vad ska man ha med sig egentligen? Men det ordnar sig v.49.


Humdidum. Slut på mitt gnäll nu. BYE!


Kommentarer
Postat av: joj

hummdidumm...

2007-11-27 @ 19:34:49
Postat av: Älgen

Flåååt kan inte säga så mycke mer ... men d e bara du som gäller för mig (F)

2008-01-05 @ 16:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0