Julcider

Hm. Kan väl börja med att det blev en del städning i helgen. Gick och lade oss sent hela helgen.
Igår hade vi redovisning i skolan. Pest! Men men, nu är det över.
Träffade Henke både i söndags och igår ;) Han vill ju att han ska synas i min blogg , så då ska han få göra d ! :)

Jag är sugen på att köpa nya skor och nya jeans!
Julshopping får det bli snart med!!

Är inbjuden till en bakdag hos Linn den 26:e november! Wohoo! Ska bli askul och asmysigt!! =D

Nu ska jag snart iväg till Järntorget, ska möta Carro där. Hoppas hon kommer nurå :P
Skulle behöva köpa böcker för över 1000 spänn också, kanske ska ta och beställa några..

Loooooose some weight, please!
Nu jäävlar! Efter fikat idag. No more!
Försöka i alla fall, det här är ju hemskt!

Vi höörs och syns!
Det snöade här i morse förresten! =D

Kommentarer
Postat av: Mattila ;D

Jag gick upp 3 kg i helgen jag också så jag behöver nog också "loosa som wejt"... ja du förstår... (förresten har jag också fludent lakrits :D)

2007-11-16 @ 15:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0