Veckan i stora drag

Veckan som gått...

Tisdag-torsdag var det skolan som gällde. Fysiologi för hela slanten. Verkar asjobbigt usch!
I onsdags var höjdpunkten i skolan i alla fall. Då började vi peta varandra i munnen :D jippie :D
Lite krångligt var det allt. Man är ju inte van att jobba med både händerna på det sättet, men det gick ganska bra faktiskt, och roligt var det allt även om det inte var den svåraste uppgiften direkt. Men kul kul :)

Efter skolan i torsdags hoppade jag av i Nordstan med Jennifer och gick runt lite. Jag köpte lite grejer, men orkar definitivt inte räkna upp vad :P . Kom hem vid 7, käkade middag ensam, tog disken, och sedan slappade jag.

Igår (fredag) var det en riktigt tråkig dag, ända fram till kvälls då. Vaknade vid 12, men gick inte upp ur sängen förrän 2. Lyckat? Njae. Jag skulle ju iväg och hämta böcker vid 10 bara för att få det gjort, men fick hämta dom vid 2 istället. Så, jag gick en liten promenad till Kyrkbytorget och hämtade ut mina böcker, sedan gick jag hem och gjorde mest ingenting. Var meningen att jag skulle plugga, men jag kom som inte riktigt igång. Vid 16-17-tiden någon gång började jag skriva dom första raderna på min del av grupparbetet. Haha. Jaja, jag kom ganska långt tillslut ändå. Såg ingen Idol heller, det har blivit alldeles för dåligt tycker jag, plus att helt fel personer är med (nästan). För det första är inte Daniel med, sååå hallå? . Jaja :)

Pluggade fram till halv åtta, då Martin kom ner till mig och undrade om jag ville ha en snaps. haha. Jovisst, fast vem undrade? Lena :) Då vare lugnan! Så vi gick ut och tog oss en snaps, som blev till två, tre, fyra. Och så drack jag lite vin :) så det blev en "suparkväll" med Martins päron och Emils päron :) haha. Men det var trevligt iaf :)

Och idag är det första december redan! Shittans!
Om en vecka kommer jag hem!! :D
Ringde mami igår, då hade hon nyss varit ute och skottat snö. Det känns konstigt eftersom det inte är en skymt av snö här. Haha. Knepigt ändå. I alla fall...
Malin är på Globen Horse Show idag :) vilket innebär att hon bara är 3 timmar ifrån mig, om man räknar tåg-tid ;)
Ikväll blire nog sista festen innan man åker hem! :) JULFEST på munhålan! Gött! Hört rykten om Jäger, och det låter ju inte helt fel :) . Ska även vara chaffis idag och imorrn. Ska skjutsa Martins fasters kille till och från flygplatsen, får väl se hur bra det går? Hoppas det är sent imorrn, annars får han hitta en annan chaffis...
Ska hem till Carro ikväll innan festen, det blir nog schysst. OCH som guldstjärna ska Jennifer med! Det blir supernajs! :D

Hej så länge, vi ses om en vecka brudar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0