Sego

Jaa, nog är jag seg alltid. Har inte skrivit på ett tag nu.
Det har hänt en hel del sedan sist om jag får säga det själv.

Sista veckan i skolan var för en vecka sedan ungefär. Den var ganska händelsefattig.
Lördag den 8:e december packade jag mig iväg till tåget och åkte hem till kära Timrå! Det är såå skönt att vara hemma!! Samma kväll blev det "kalas" med tjejerna. Alla utom en närvarade. Plommis och Malin hämtade mig vid halv sju =) I stan möttes jag av alla goooa töser igen :D Gud så skoj !! :D Vi gick först och kikade på när Elins brorsa Björn spelade med sitt band. Riktigt jävla najs var det!! =) Sedan drog vi och fikade på Waynes Coffe. Latte med hasselnöt och en kladdkaka med grädde. Fy fasen vad mysigt det var!! Satt där till stängningsdags - 2 timmar senare med andra ord. Såå myspys! Sedan blev vi lite sugna på att gå ut, så, så blev det. Vi gick till Liquid och dansade. Dock stängde dom ju ett!? (HALLÅ!) aja. Det blev Max för hela slanten sedan och sedan kom Max och skjutsade hem oss :) SUPERNAJS KVÄLL! <3

Hela denna veckan som varit har jag haft praktik hos min tandläkare. Superkul! Jag blir så inspirerad! Så det har varit en lyckad vecka. Speciellt när man får autografer på jobbet (A) .

I fredags klev jag upp vid 7 och skjutsade min bror till skolan vid 8. Sedan var det klippning som gällde. Färgat hår blev det också, och jag blev väl nöjd. Hoppas alla andra tycker d blev najs med :) .
På kvällen var det utgång som gällde! Förfest hos Ploppen! Med mycket dricka, öl-spelet, Guitar Hero och Singstar! Och massa tjöt! Så jävla roligt!! :D Sedan kom Nyllet och skjutsade in oss till staden. Malin och jag gick och tog ut pengar och gick till Liquid. Vilken kväll det blev!! Dansade så jävla mkt! Oj va kul!! :D wiie :D D måste göras om vet ni ;) hihi. Sedan avslutades kvällen på Max som vanligt :P

Igår blev det kortspelande hela kvällen hemma hos Plomman. Det var också riktigt najs! :D Emma, jag, Plopp och Plom! :D Kikade på lite bilder och så med, och tjötade! :D Ozzy (en hund) var också närvarande. FY vilken fin hund!! . Vi spelade fjolla å tecken. Så jävla kul hade vi!! Det blir alltid nåt tok när man är med dom ! :D

Idag har jag försökt plugga. Gissa hur det gick? Just det, inte alls.

Hejrå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0