Se upp för dårarna!

Dårarna stängs!

Jaa. Rea är ju på tapeten för tillfället. Har varit in till Birsta City två gånger, en gång med mamma och en gång med Hjort och Malin. Hittade lite stuff, men rean är ingenting speciellt egentligen. Det är bara trångt och jävligt. Men men, så är det.

Igår var det middag med töserna som gällde. Jag, Plommis, Isa, Emma, Hjort och Malin. Hade riktigt trevligt må jag säga. Hälften käkade pizza, hälften käkade kött. Jag käkade en vesuvio med vitlökssås, och så drack jag vin till det. Haha. Käkade, drack och pratade en hel del. Dock väljer jag gärna en annan restaurang än Källarkrogen nästa gång. Men det var helt okej. Schyssta priser och sånt i alla fall. Efter pizzan vankades jägermeister. Mums. Sedan vid 22-tiden drog vi vidare efter att ha suttit där och käkat och surrat sedan 20. Innan vi käkade va vi förresten på Irish. Jaja i alla fall. Vi drog vidare, åter igen till Irish. Vilken otrolig seg kväll ute! Inget jävla drag alls. Och Liquid var stängt. Jaja. Så kan det gå i alla fall. Plom och jag drack en stor stark och en mintu vi. Och innan vi skulle med bussen svepte vi en halv cider var, vilket kanske inte var sådär jättesmart? :) I alla fall. Satt och talkade to lilla Plommis på vägen hem på bussen :) Sedan gick jag hem från Vivsta med Hjortan. När jag kom hem fick jag i mig en pizzabit, och sedan slocknade jag så skönt i min säng :)

Idag har det varit hemmadag. Började nyvaket med en promenad med mamma och pappa. Sedan käkade jag lite sallad och pluggade. Såg även på "Se upp för dårarna" ikväll. Kanonfilm ju! :D Ja, i alla fall.

Imorgon ska mina härliga töser Mempis, Isa och Plommis - och så jag förstås - fira nyår tillsammans. Det blir nog suveränt! Fyra partypinglor innanför fyra väggar, kan ju inte bli bättre ;)

Ha det fint kära vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0