Kommentar :)

Idag har jag varit chaffuör en hel del. Skjutsade Emil imorse. Sedan pluggade jag tills jag skulle hämta honom. Hämtade honom, skjutsade honom till tandläkaren - där jag till slut också hamnade i stolen (de bytte ut mitt blekmedel). Sedan hem, vända, och hämta mamma. Sedan hem, käka, Runo kom och sedan skjutsade vi Emil till träningen och sedan bort till Elgiganten och MediaMarkt. MediaMarkt - wow! Jag blev frälst :P Alla serier jag alltid velat ha hade dom skiiiitbilligt!! Dääär ska jag handla i fortsättningen vill jag lova!! :D

Hade fått en fin liten kommentar av Alexandra Werdin (klasskamrat) på Facebook :)

Hej vännen!
Ville bara kommentera hur otroligt snygg du är i håret!!
Asläckert!!
Ska du skriva tentan hemma i Timrå?
Kram

Sånt kan man leva ett tag på :P Glaaader :)
Japp imorgon väntar pluggning för hela slanten. Sj då?

Malin har också skaffat blogg nu, tipptopp! :D Feeblepride =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0