Jahaja.

I lördags blev det aldrig någon fest. Jag pallade inte, förrän det var för sent. Men det kommer fler gånger.
Istället kom Henke och Helena hit och vi hade en "svullo-kväll". Haha. Åt en hel del och drack cola :P Men vi hade mysigt i alla fall. ELLER VÄNTA! Jag hämtade dom i Christers bil efter att jag skjutsat Christer ända ut till Landvetter flygplats i hans bil (Imponerande). Sedan skjutsade jag hem dom senare på natten.

Söndags. Då hämtade jag Christer på flygplatsen helt själv. Smidigt. Sedan drack jag lite glögg med Lena och Kent och sedan bar jag mig av till Liseberg faktiskt. Julmarknaden. Oj så fint!!! :D hihi.

Måndag och tisdag var det grupparbete för hela slanten, men nu är vi klara! EFFEKTIVITET!

Och idag var det klinik som gällde. :) Vi hade infärgning med plackrondeller (så man blir helt röd i munnen). Efter det skulle man kika efter plack. Och sedan polera med putspasta! Det var svååårt! Men kul! :D Detaljer detaljer :P
Jag klantade mig och tappade rondellen i munnen på Jennifer (Det låter dock farligare än det är =) ) .

På lördag är det hemfärd. Toooooomt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0