2007 års sista dag!

Nyårsafton!

Känns som det har hänt en hel del detta året. Kanske ska man försöka summera det lite fint?

År 2007 bjöd på det här:

Jag förlorade en mycket fin människa - Dick. R.I.P.
Jag fyllde 19 år.
Jag gick på studentbal.
Jag tog studenten och partade gärnet.
Jag jobbade på Berendsen.
Jag jobbade på Laggarbergs fritids.
Jag jobbade på Willys.
Jag fick antagningsbesked från Universitetet.
Jag drog ner till Göteborg och började på Tandhygienistprogrammet.
Jag fick en ny liten kusin, Ella.
Jag firade tre år tillsammans med Martin.
Jag partade gärnet på Munhålan och diverse ställen.
Jag fick en underbar jul hemma i Timrå.

Nu väntas bara nyårsafton med raketer och skumpa.
Får passa på att önska alla ett riktigt Gott Nytt År!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0